Drivin' home for Christmas

Pepparkakor, knäck och julmust.

Så kan man sammanfatta min helg på ett ungefär. Fredag kväll hos P med julmust, SATC boxen och tjejerna, det var så mysigt det kan  bli. Sov över där, jag tror vi sov 11 timmar, brukar sova 7 i veckorna så det var inte helt fel. Lördag åkte jag med familj (utom bror, som var i Västerås hela helgen, nice)  och köpte present till kusin som fyller 3 snart, en lördag på Toys'r'us.... Hm.
Sedan vidare på glöggkväll hos Klara från konfan, hittade Sara och Hanna där med, mycket trevliga tjejer det där! Åkte med Hanna till lilla söta Sofias fest, hon fyller år idag så GRATTIS!  Kom hem vid halv 12 tror jag, och så upp vid 8 idag för att åka till Västerås där vi bakade pepparkakor, gjorde knäck och satt i ett kylskåp ( deras son spelar bandy, inte innebandy utan bandy på is, som hockey ungefär).

Kom hem för nån timme sen, måste öva mer på gitarr inför uppspelningen imorgon...Läskigt.


Snart är det jul, och imorgon släpps dvdn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0