Timebomb

Känner mig lite som en tidsinställd bomb, men jag vet inte riktigt när jag kommer explodera.
Lägenheten skulle sitta VÄLDIGT fint just nu.
Jag orkar inte med mitt hus, och jag är ju bara otacksam så, då kan jag väl lika gärna flytta.

Min julafton började vid 10 i Viksjö kyrka, var med i julspelet (jag var  världens bästa herde, jag lovar), sedan hem och äta gröt som jag inte ens tycker om, och så iväg till mormor. Farmor och farfar var också med, mycket fina saker fick jag där. Är bland annat delägare till Rockband, Xbox 360, jag är 2500 kr närmare en systemkamera, underbart doftljus, SATC-filmen, båda Neverstoreskivorna, ett galet fint halsband (tack Johanna! ) och hörlurar till iPoden, de är helt otroligt bra. Stort tack till min moster Cathrin!

Juldagen hos farmor, jag vågade aldrig smaka på lutfisken. Tillbaka till mormor på kvällen för att träffa moster & hennes Joel (de var med hans släkt på julafton), det var också en mysig kväll.
Idag har jag hunnit städa lite, knarka Neverstore, och nyss var Johanna här och jag fick som sagt ett jättefint halsband av henne som låg i en liten sminkväska, jättesöt var den! Vi spelade Rockband, Raspberry Coulture tror jag att vårat band hette, oj vad vi ägde hela Berlin...En rolig eftermiddag!

Snart kommer några kompisar till mina föräldrar hit, men jag flyr till P's house med min SATC-film, jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte kunde vara hos henne på kvällarna. Jag klarar helt enkelt inte av att vara hemma. Tur för mig att Linnéa ska med upp till fjällen på söndag!


Hoppas ni har haft en mysig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0