Bredared är...




...en liten håla någon mil utanför Borås

...ibland enormt lugnt och skönt, ibland så tråkigt att man känner för att åka hem och aldrig komma tillbaka

...fyllt av djur; hästar, katter, hundar, småkryp, fasaner, rådjur, you name it

...perfekt för den som gillar att fota i naturen

...inte ett ställe jag skulle kunna tänka mig att bo på



Jag har inte gjort särskilt mycket där nere, gått promenader, shoppat lite (två par skor, klänning och hårsprej), skrivit en del på min pågående fanfic och lyssnat när min mamma skvallrar med sin...kusin? om min släkt.
Hur har er påsk varit? Har ni gjort något kul?
















© Malin Rosendal 2009

Kommentarer
Postat av: Louiiise

Im back baby!

Haha fast det var jag redan i torsdags, men endå!

Vi träffas imorron hihihi <3

2009-04-13 @ 16:50:02
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va kul! Skönt att komma bort från stan lite? Akta så du inte vrickar fötterna i 9 cm! Inte att leka med :)

2009-04-13 @ 20:34:32
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0