Spin the record baby

Den bruden är så snygg att man vill gå och gömma sig, och OM hon kan få igång en publik. (Dessutom var hennes dansare något av det charmigaste jag sett. En av dem med TH's Fashion Against Aids tröja på sig, och en som vinkade och blinkade åt oss.
Och på tal om charmigt; vattenkriget mellan oss och killarna som sprayade vatten på publiken medan vi väntade var så roligt, men charmtrollet som jag inte vet vad han heter var absolut bäst. Hela Security teamet ska absolut ha ett stort tack av oss, de räddade bokstavligen våra liv, hela dagen!)


(Alla bilder är 100 % mina, var söta och kopiera inte dem. Puss)



Kvällens favoritbild:










(videor kommer snart på Youtube)





Kommentarer
Postat av: josefin

fan vad läskigt, jag har typ exakt samma bilder xD

Konserten var gryyyym :D Credit to Gaga, hon är verkligen amazing live!

2009-08-03 @ 19:25:34
Postat av: Johanna

Coolt!! Men jag skulle känna mej hyfsat obekväm i att uppträda på en stor scen inför massa folk utan nånting annat under midjan än trosor...

2009-08-05 @ 21:48:22
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0