När mörkret knackade på



Det är december, och det är snö ute. Massor. En vit jul verkar det i alla fall, något min kära faster kommer gilla!

De senaste dagarna har varit rätt fyllda med lite allt möjligt, dock mestadels saker som gjort mig glad. Till exempel en galen kväll när jag och Linnea gick ett steg för långt (dock inte med varandra), sånger för Estland, Coupling, snöbollskrig och mys hos Daniel, julmys i kyrkan och snart är det julbord med grannarna som gäller!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sedan måste jag få avreagera min lycka lite, ni som redan tycker att jag är en galen fangirl kan sluta läsa nu.

 tokiohotelfans.se den 23 november, 17.13

 

 

Min inkorg den 16 december, 23.16 (läste det dock inte förrän idag)


Jag vinner ju aldrig sånt här?


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onsdag




("your boyfriend wants me")


Fredag




(Det är jag, Patricia och Alexx som är på psyket)



Söta tjejen!

Lördag


Vi var barnvakt åt de några av de sötaste barnen i hela världen, Casper
(bilden) och Vincent. Det bakades pepparkakor!


De finaste pepparkakorna  blev brända...



Hade inte kameran med mig igårkväll eller imorse, men det känns som att detta räcker för tillfället...





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gillar bilderna!!



Du måste skicka över bilderna på killarna :D

2009-12-20 @ 20:02:15
URL: http://embracement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0