I thought it was over...

...but then I remebered
 that love last forever
and we will be together again.

www.myspace.com/stephenjerzak in my heart on this happy Valentine's day.





J
ag har verkligen varit sämst på att uppdatera här, men jag har inte haft något intressant att skriva om så det har kännts lite småvärdelöst.
Idag har dock, mot alla odds, blivit en riktigt mysig Valentine's day. Louise sov här sedan igår, och personligen tycker jag inte att det finns något bättre än att slippa vakna ensam (till och med mitt halvdåliga morgonhumör försvinner då!). Sedan försvann hon ett tag för att fixa pass till London-resan i juni, men Robert kom förbi och jag fick en ros minsann, första och enda saken jag fått på alla hjärtans dag om man inte räknar något geléhallon eller så från familjen. Den blommar i alla fall fint i sin vas därnere och gjorde min dag lite bättre!
Vid femtiden kom mina härliga flickor hit, vi hade en välbehövlig tjejkväll med Rockband, karaoke, Melodifestivalen, glass, frukt, bär, godis och musik i mängder (den bästa medicinen mot deppiga känslor är att skrika ut" I will survive" på Singstar, jag lovar!)
Hur som helst, tack tjejer för en underbar kväll som fick mig att glömma bort tyngande saker som gymnasieval och liknande (har ni besämt er förresten?)

Nu ska jag ta och lägga mig, ledarutbildning och övning för skolpjäsen (som jag inte är med i, men jag och Louise är costume designers) efter det. Samt skicka in gymnasieval. Usch.

Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: patricia

1, du är lite sämst, men det gör ingenting. för du är BÄST! :DDDDDD

2009-02-15 @ 09:42:36
URL: http://prodigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0