Whether you like this town or not...

Jag har precis kommit fram till att Järfälla kanske inte är så tokigt i alla fall. Alla har vi väl klagat på att vi inte har någonstans att vara på kvällarna, men idag gjorde jag en (sen) upptäckt, Hus1 !

Det hela började med att Louise skulle spela in en demo (en egen version av Agnes Carlssons "Right Here Right Now" blev det) och det skulle alltså göras vid Hus1. Så som moraliskt stöd dök jag och Hanna upp där, och hittade världens härligaste ledare, mysiga soffor, Guitar Hero och bara en allmänt bra plats för ungdomar att umgås på! Så nu ikväll gick vi tillbaka dit eftersom det var live uppträdanden av olika band, vissa var riktigt bra!

Så det kanske blir fler kvällar där, bara ett skönt ställe där alla är välkomna (och ja, man kände sig välkommen också, det är en viss skillnad där).


Sedan vill jag tillägna den här bilden två av mina vänner, jag behöver inte nämna namn men det jag fick höra idag betydde mer än något annat, det finns alldeles för få som är som ni. Tack för att ni (trots allt) finns i mitt liv!



(tyvärr inte den redigerade versionen av bilden, den vill inte
fungera, dock kan ni se den på
 
http://Lighthouse.bilddagboken.se/p/show.html?id=336936206&directlink=1  )
© Malin Rosendal
Februari 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0