Harry Potter and the Half Blood Prince

IKVÄLL SMÄLLER DET!

Vi går emot alla de som ska på Britneys konsert ikväll och går på smygpremiären av Harry Potter och Halvblodsprinsen, klockan 23.59 på Rigoletto går den och om jag inte har fel är vi ett gäng på ungefär 15 personer som åker in för att se den. Jag har nog rätt höga förväntningar på filmen, jag har tyckt att de flesta andra har varit rätt okej (åtminstone trean och fyran) men den här bara måste bli bra, det händer så mycket saker. Jag personligen ser fram emot Harry/Ginny scenen
en hel del, det har jag gjort sen jag läste om den. Och jag som inte sett alla trailers mm för att jag inte velat förstöra nöjet
nu när det väl är dags har ingen aning om hur det kommer se ut då Harry och Dumbledore ska hämta horrokruxen, så där hoppas jag att mina förväntningar överträffas. Det ska bli så himla roligt!

Är man nörd så är man.

Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Totally awsm!!!

2009-07-14 @ 20:15:52
URL: http://ddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0