Strawberry dreams



Jag har velat ha jordgubbar i flera dagar, och idag, äntligen, fick jag det. Dessutom avnjöts de i sällskap med min fina Johanna och hennes mamma, vi konstaterade att de inte varit hemma hos oss sedan vintern 2004. Åtminstone inte såhär, officiellt, jag har ju träffat Johanna rätt så ofta sedan dess. Men, tillbaka till poängen. Vi satt i två timmar och åt jordgubbar (!) med glass och skvallrade om viktigt och oviktigt. Perfekt med tanke på att regnet smattrat mot fönstrena hela dagen, jag känner verkligen att jag inte får någonting gjort när vädret är så här hemskt. Igår gjorde jag inte mycket annat utom att åka vilse i Rotebro, tog en promenad med min kära lilla bror på kvällen vilket resulterade i enorma skavsår, men utöver det...ingenting.

Fotograferade lite innan besöket idag, det märks att jordgubbar är det jag älskar mest just nu.







© 


(Mitt sociala liv är på väg mot en plågsam död. Ring mig!)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fiinfina bilder!! Men snälla sluta suktas! Jag lider som det är :P

Vår fika tål dock att upprepas :)

2009-07-13 @ 21:01:57
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0