Torka



Torkan utanför mitt hus är över, det regnar nu igen, men idétorkan verkar det inte finnas något slut på. Insåg precis att de senaste...10 (?) inläggen bestått av bilder, videor, låttexter och någon ynka rad text. Kan bero på att jag inte har mycket att skriva om, det enda jag gör på dagarna är att träffa fina vänner, sola om vädret tillåter och slappna av. Kvällarna spenderas också oftast ute någonstans och det känns så värdelöst att berätta i detalj vad jag gjort varje dag, det är inte särskilt intressant i längden. Det skulle också kunna bero på att det är svårt att finna inspiration när man inte mår helt och hållet bra, jag skriver så lite att det nästan är löjligt nu för tiden (jag som knappt kunde sluta förr), jag vet inte hur jag ska formulera mig.
 Så det kanske får fortsätta bli bilder ett tag till, tills jag vet vad jag vill säga. Men jag finns, jag tänker och jag försöker hitta tillbaka till min inspirationskälla, den sprang ifrån mig, men jag ska jaga den tills jag hittat tillbaka, jag lovar.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

you're inspiration kanske kan vara min pervers het!? >8D

I knows u miss me, I miss you guys :(

2009-07-04 @ 21:43:32
URL: http://whoweare.blogg.se/
Postat av: Rebecka

min mobil är död, och jag har en 'ny' döende mobil nu :/ försökte föra över en back-up från den bärbara datan men tja... eftersom telefonen är så utdöd att jag har den sista halvtlevande kvar på jorden så gick det inte :/

But, I has your number nao atleast ^^

måste köpa en ny efter att jag fått lön

2009-07-05 @ 23:12:39
URL: http://whoweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0