For you I will



Jag sitter ensam i mitt rum, lyssnar på det smattrande regnet (det har låtit precis likadant hela dagen, men jag tröttnar inte. Så underbart ljud!) och tänker på hur lycklig jag egentligen är. Jag har de allra finaste vännerna någonsin, som jag kan springa ut i regnet endast iklädd tunika, leggings och gummistövlar och dansa i regnet med. Mina vänner kan göra den tråkigaste dagen till den bästa någonsin, att hoppa i vattenpölar är underskattat, precis som att skutta fram sjungandes Oh Boy av Miss Li  på skolgården tillhörandes Fastebolskolan. Känslan av att få skrika ut det högsta man kan till en värld som bedövats av regnet och alltid tycks sova är obeskrivlig, den rena doften av sommarregn, synen av den grå himlen och värmen från en väns hand kan vara det finaste man har en juninatt.
Ni är så jäkla underbara.




Kommentarer
Postat av: Marika

Du är så jäkla underbar!

Tack för en underbar kväll darling! <3

2009-06-14 @ 02:21:13
URL: http://ddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0