Over and out.



Jag kan inte förstå att det är slut nu.
Vi, tjejerna, killarna, klassen, IESJ's class of 2009, vi finns liksom inte mer. Eller , det är klart vi finns, men det kommer aldrig bli samma sak igen.
Det är konstigt, för de jag umgås och älskar mest kommer jag inte sakna lika mycket; för vi kommer ju ses! Men alla småsaker, alla personer som alltid funnits runt omkring en hela dagarna och som man aldrig riktigt uppskattade är de man kommer minnas med mest sorg. Aldrig bli irriterad på att Simon inte kan vänta 3 sekunder på att gå förbi till sitt skåp. Aldrig störa sig på Ugurs kommentarer som egentligen är väldigt roliga.

Det är bara borta, över. Slut.


kärlek

Och att se mr. Turner iklädd klänning, dansandes och sjungandes till "Snälla Snälla" var verkligen pricket över i:et av fyra helt fantastiska år. (precis som att se ovannämnda, mr. Elder och mr. Orchard dansa till Baby Goodbye, Hope and Glory och La Voix!)




Låten kommer alltid påminna mig om världens bästa IESJ,


 
Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MSN ELLLLLLERRR????

/pellllelelleleleeleeee

2009-06-12 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0