Knowing that I am to blame.

Broken hearts and last goodbyes.


Det låter som en boktitel.


Jag kan inte bryta löften jag aldrig gett, men det är så lätt
att utan mening såra någon.
Jag vet vad jag har sagt, vad jag har bett om.
Det jag trodde skulle förbli.
Det jag ville, det som var resultatet av över ett års tårar, ångest och lycka.

Jag är ledsen att vi har olika uppfattningar om allt.
Jag är ledsen att jag inte kan tvinga mig själv till något.
Jag är ledsen att jag gör dig ledsen.
Jag är ledsen att ibland funkar två människor inte som man vill.



©

Kommentarer
Postat av: patricia

I KNOW HAN ÄR SÅ JÄVLA SOPGNSPIBGOSBGIUSBGKLSBGIUAFOÖBAGBKNSBG HEXY SEXY!!!







(nd I kno what u r talking 'bout. but u r not the blame, he's just mad .___.)

2009-03-04 @ 17:46:38
URL: http://prodigal.blogg.se/
Postat av: Cuz there aint no one like you

Om det är någon som "are to blame" så är det jag. Som jag sa. Du ska inte må dåligt. Gör det som känns rätt. Oavsett vad det innebär för mig. oavsett vad som händer finns jag som vän.

2009-03-06 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0