Måndagsleende

Jag har inga bilder från gårdagen ännu, så ni får nöja er med ett gott skratt så länge!




Tunnelbanan, Stockholm

Tre tjejer ~13 sitter och diskuterar vad de ska välja för snacks till bion.
Tjej 1 (till tjej 2): Men du, då kan väl inte du äta choklad? Du är ju laktosintolerant!
Tjej 2: Nej, jag vet. Jag ska nog ta popcorn och vatten.
Tjej 1: Varför tar du inte läsk?
Tjej 3 (allvarligt): Men gud! Hon är ju laktosintolerant sa hon ju!


Utanför P.C Kök & Bar, Göteborg

Två killar ~20 står utanför och tvekar ifall de ska gå in eller inte.
Kille 1 (utbrister efter cirka tio minuter): Fan vilken ovärd kväll det här var. Kan ju lika gärna dra hem och spela FarmVille


Och detta låter som taget från min skola;

Buss 601H, Danderyd

Bussen stannar vid en hållplats, men bussen åker inte eftersom ett gäng killar ~16 står för nära dörrarna.
Busschauffören: Om ni vill att vi ska kunna åka härifrån så måste ni flytta er från dörrarna. Om ni är intresserade av det, alltså.
Killarna flyttar på sig, men en av dem vill verka lustig och går nära dörrarna när de precis ska stängas så de öppnas igen.
Busschauffören: Slå honom med något hårt

tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! "Slå honom med nåt hårt!"

2009-10-12 @ 20:37:26
URL: http://embracement.blogg.se/
Postat av: Louuuiiise

Haha omg den första så bra <3<3

2009-10-12 @ 21:36:37
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0