Tävlingsdags!



Nu går det alltså att tävla om att få träffa Tokio Hotel(tillsammans med Kenza,) när de kommer hit på tisdag, klicka här för att ta er till tävlingssidan. Det går ut på att man ska skriva sin favoritlåt med killarna, en motivering om varför just du ska få träffa dem samt minst en länk till någonstans där du själv länkat till tävlingen. Ingen aning om hur själva träffen kommer att arrangeras, men vinnaren dras och kontaktas på måndag så jag antar att man får veta alla detaljer då.



Jag har aldrig hoppats så mycket på något i hela mitt liv tror jag.



EDIT:

Nu har det även dykt upp en tävling på nrj.se, där man har chans att träffa killarna på tisdag då de besöker NRJ's morgonprogram! Vinnaren rings upp på tisdag morgon eller måndag kväll, men som jag uppfattar det kommer man inte få träffa killarna förrän på eftermiddagen. Alltså ytterligare en chans att få träffa killarna!
¨


Även Aftonbladet har en tävling, via Universal, där samma sak gäller som för Kenzas tävling, motivering, favoritlåt och en länk är det som gäller.
Tävla här!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0