I KEEP THINKING IT'S NOT GOODBYE, KEEP ON THINKING IT'S A TIME TO FLY



Påsklov. Så väldigt efterlängtat!
Jag har precis varit och inhandlat bögrullar inför tågresan imorgon, jag åker ner till min faster i Växjö över helgen och återvänder på måndag kväll. Hur som helst tog jag cykeln till Jakobsberg C, och inte nog med att själva cykelturen i sig gav vårkänslor; fåglarna kvittrade precis som de gör vid tretiden på sommarnätter. Kanske är våren här när jag kommer hem igen. Kanske är de gigantiska snövallarna som skottats upp över allt smälta, och solen värmer lite mer än den gör nu. Jag hoppas.

När jag återvänder hem från Småland räknar jag med att träffa så mycket människor som möjligt under veckan, men också att få precis så mycket tid för mig själv som jag vill. Sitta ute i vårsolen och läsa och göra det bara för att jag själv vill det.

Ha en jättefin påskhelg allihopa, se upp för dagens aprilskämt och njut av den eventuella solen som dyker upp ♥





Såhär såg det ut runt den 6 april förra året, märks det någon skillnad?







Inte nog med att det var varmt ute, jag gick fortfarande i världens bästa skola med världens bästa människor. Det var inte problemlöst men när jag tittar på det här minns jag bara de bra sakerna och hur kul vi hade. 
Men jag skulle ändå aldrig någonsin vilja gå om högstadiet...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0