07.03.10

TAURUS:

"This is a wild week in your social life, and it is likely that you will find yourself involved in hectic events with people and groups that are very much out on the fringe. If you are spiritually inclined, this is a good time for personal development and life experiments. Still, you are likely to go a little bit overboard, exploring your limits and going beyond them. This is like a final fling... Next week there is a completely different agenda in your life, not least because of a powerful romantic attraction which you dream of doing something about. For partners, there is a turning point."

Jo, jag har nog gått över den gräns jag trodde att jag hade när jag satt ute fyra dagar i snön.
 
Sedan tänkte jag bara upplysa om att jag inte kommer bo hemma den närmsta veckan, utan bosätta mig ett par kilometer bort i farmor och farfars hus för att vara kattvakt där. Internet och sådant vet jag inte riktigt hur det blir med, om det inte finns hinner jag nog med en och annan uppdatering från skolan, men annars återkommer jag nästa söndag!
Ha en fin vecka, och igen, tack till alla som gjorde mitt sportlov till det bästa någonsin!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0