THIS IS WHO I AM AND THIS IS WHAT I LIKE


Känner att det blivit lite torka här, jag har varit helt tom på idéer vad jag skriva om. Och haft lite väl lite tid, jag har nu ägnat två hela eftermiddagar åt att förbereda en födelsedagspresent till min exotiska prick som fyller hela 17 år imorgon!
Hur som helst så har denna vecka varit väldigt lugn men trots det fullspäckad; i tisdags kväll var jag med Alexx och såg den kanske finaste filmen (efter Brokeback Mountain, inget slår H.L i den) någonsin, Remeber me. Vi grät som små barn efteråt, liksom alla andra i biosalongen.
Igår var det som vanligt SKUV, även om just denna gången var lite extra mysig, rolig, galen, lite extra allt faktiskt. Underbart.
Skolan rullar på och imorgon är det simning med livräddningsprov som gäller, jag ska försöka hindra Alexx från att drunkna...
I helgen är det fullt upp. Ska fira Linnea massor (bland annat med mysig våffel-kväll imorgon) , träffa Johanna och kanske försöka träffa personen på bilden nedan.
Ha en fin helg everybody! ♥








Kommentarer
Postat av: Linnéa

AAAW! Oh la la! <3

2010-03-25 @ 23:04:15
URL: http://embracement.blogg.se/
Postat av: Anna Thorell Stårsta

oh la la

2010-03-25 @ 23:11:52
Postat av: Pussordinarie

Hejsan, kolla in min blogg! <3

2010-03-30 @ 11:56:43
URL: http://pussordinarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0