TOGETHER WE CAN MAKE IT WHILE THE WORLD IS CRASHING DOWN


Hittade en söt liten lista här, och tänkte haka på trenden. Man postar alltså en viss låt varje dag under 30 dagar, och idag, dag 1, är det favoritlåten som gäller. Att jag tycker om musik är ingen hemlighet, och nu kommer ni alltså få ta del av ännu mer av min musiksmak...



Day 01 - Your favorite song
Hur svårt är det inte att välja? Men det får nog ändå bli Ready Set Go med favorittyskarna, eftersom den låten fick mig att upptäcka bandet på riktigt, och det är den första låten jag verkligen känt en koppling till. Jag har fått så mycket via Tokio Hotel-världen, och utan den här låten hade jag antagligen inte hamnat här.
Och den är helt magisk live.





Och så bara för att jag dör lite inombords varje gång jag ser detta;





Kommentarer
Postat av: Effie

Ååååååh, MUMMA!!!! ;)

2010-05-09 @ 15:03:44
URL: http://effie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0