It's just another year

Jag vet att det blivit en del inlägg idag, men har man inget vettigt att göra så kan man lika gärna skriva något mer eller mindre ointressant här.
Jag tänkte falla för grupptrycket och posta lite bilder från mitt 2009, både sånt som verkligen är värt att minnas och sånt som bara får mig att komma ihåg saker jag trodde jag glömt.

Enjoy!


1. Jag blev brunett i januari, kanske den bästa förändringen utseendemässigt jag någonsin gjort.
 


2. Införskaffade mig den kanske mest awesome tröjan på länge
 


3. Linnea hade maskerad, jag sprayade håret svart och fejkade piercing i ögonbrynet. (och blev ändå inte det minsta lik Bill, vilket var tanken...).
"Akta lyktstolpen, pappskalle!"



4. Var i Borås på påsklovet och fick en massa vårbilder.


5. Jag och Karin firade våra födelsedagar (20 maj & 26 juni) hos Karin, det blev lyckat!
(Jag försökte få med så många som möjligt på bilden, det gick sådär när folk inte stod still)




6. Spexfoto (jag saknar 9D så att det gör ont i hjärtat ibland)


7.  London med IESJ's härligaste människor! Pms-resan  till landet utan BH.


8. Balen med de vackraste flickorna jag sett! Vi gjorde förmodligen den snyggaste entrén också,
 eller  vad säger ni?



9. Graduation. Lämnade IESJ för alltid. Smärtsamt och tårfyllt.



10. Sommaren 2009 var fylld med härliga dagar, men det tydligaste minnet är nog veckan på Vätö. Sommarkänslan kommer nästan tillbaka av bilden.



11. Var och såg den coolaste kvinnan ever live på Gröna Lund. Nästan tio timmar väntade vi, men front row var inte illa. Tog bilder som jag är sjukt stolt över, så ta inte denna är ni gulliga.




12. Började på Rudbeck och hamnade i en underbar klass.


13. Tokio Hotel besökte Sverige för PR. Kanske den bästa dagen i mitt liv. Här utanför NRJ.
Jag träffade underbara människor, lärde mig att ha varma kläder om man ska spendera dagen utomhus, grät och skrattade om vartannat och hade ögonkontakt i flera sekunder med de vackraste ögonen jag någonsin sett.



14. Friluftsdagen som PSN09 aldrig kommer glömma...Jag blev inte helt torr förrän en vecka senare.


15.Marika  drog med mig till The Studio för modell-plåtning. Grymt roligt sätt att spendera en söndag; här är ett av fyra foton.




16. Spenderade en helg på Björkö med FANTASTISKA människor.



17. Vi kidnappade Marika på hennes födelsedag och firade henne med tårta, partyhattar och kuddkrig!


18. Skaffade mig biljetter till Tokio Hotel @ Globen och @ Scandinavium i mars. Can't wait!





19. Var på julbord hos Thorell Stårstas, stämningen på topp!



20. Vi sjöng julsånger för att samla in pengar till barn i Estland. Vi var bäst, helt enkelt. (bilden lånad från Marika)



21. Firade julafton hos kusinerna.




Wow. Man har hunnit med en del. Nu ska jag ta och skaffa mig ett externminne så att ni kan få se vad jag fick i julklapp.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

vart kommer fina team edward tröjan ifrån? :D

2010-01-07 @ 16:25:13
URL: http://musikhoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0