A million candles burning

Min tisdag kan sammanfattas med;

Muntligt nationellt prov i engelska, krönika, Tusen strålande solar,
datasal, extramatte, choklad, Lidl, snöregn, förundran, frågetecken,
makaroner, rik bitch,handboll, sötpojke, väntan.


Jag är så stolt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, MVG på min krönika minsann!
Kalla mig gärna skrytsam, men vill man bli journalist är det en ganska stor grej att få MVG på
sitt livs första krönika.

Vissa delar av dagen var lyckade, andra inte. Imorgon är det i alla fall SKUV, det enda stället där man liksom inte kan göra fel, where we all belong.
Och så ska jag kanske kolla upp sommarjobb (yes, det gäller att vara ute i tid) också imorgon, får se hur blir med den saken, men tre-fyra veckor av sommarlovet är väl värt att ödsla på jobb, man får ju faktiskt betalt.


Godnatt med er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0