:(


Jag tänkte bara informera er om att jag har lyckats få virus på min dator och kan därför inte använda den förrän det är åtgärdat. Jag ska försöka se till att  bilder + musik sparas, men risken finns att de försvinner. Så nu vet ni varför jag kanske inte är så aktiv här för tillfället.
Veckan i korthet;
Måndag- Bokade & hämtade ut biljetter till TOKIO HOTELs konserter, både i Stockholm och Göteborg! Det kommer bli underbart. Spenderade hela dagen hos P och förberedde Marikas party. Kvällen blev jättemysig och jag gillar mina flickor!
Tisdag - Vaknade hos Patricia, gick och krattade löv hos mormor och var hos Daniel på kvällen.
Onsdag - Åkte in till stan och träffade ett litet gäng tjejer som delar TH-intresset och satt på ett café med dem större delen av dagen. Åkte hem, sedan iväg på fotboll, AIK-Örebro med pappa och grannarna. Efter det till Patricia igen där det fanns folk som åt våfflor, jag kom dit så sent så jag sov över där.
Torsdag - Åkte in till stan med de flesta som var hos Patricia kvällen innan, + Louise, Karin & Söder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0