Varning för avreagering



Jag hade hoppats att jag kunde posta en bild på mig, överlycklig, med båda Humanoidskivorna i händerna vid det här laget, men icke.
Varför ska cdon hålla vad de lovar och skicka skivorna i tid?
Eller om det nu är Posten, varför ska man leverera paket på rätt dag?

Så nu sitter jag och har precis fixat Spotify och lyssnar på Michael Jackson i stället och bråkar inombords med mig själv om jag ska lyssna på albumet där istället.  Fast det blir nog inte så.

Kommer inte skivorna imorgon går jag bokstavligen till Posten och hämtar dem.

Kommentarer
Postat av: Helen

Men lyssna på albumet på spotify där då? Eller bara rent generellt på¨TH, alla deras låtar (I think) finns där :)

2009-10-07 @ 18:42:07
URL: http://duckfaces.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nu har du dom :D har du inbjudningar till spotify?

2009-10-08 @ 22:41:19
URL: http://embracement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0