WHEN YOU TOOK MY BREATH AWAY


Trots att kvällen igår börjades med en irritation utan dess like blev den till sist ganska lyckad. Eclipse får nog ses som den bästa filmen ur Twilightserien so far, i alla fall anser jag det. Jag tycker att alla skådespelare har utvecklats enormt (framför allt Kristen) sedan de var små och förvirrade i Twilight. Jaghar fortfarande en helt annan bild av min "Bok-Bella" än den som Kristen visar på filmduken, men hon gör faktiskt en bra insats när det gäller att övertyga mig och alla andra att hon passar som Bella. Taylor var, föga förvånande, det mest underhållande (och snyggaste) inslaget i hela filmen, jag kan nästan tänka mig att vara lite Team Jacob, så länge det bara gäller filmen. I boken beskrivs han så otroligt mycket mer irriterande överlägsen att jag nästan blev besviken, samtidigt som det var skönt att slippa irritera sig på jordens snyggaste 92:a.
(för övrigt var Kellan Lutz, aka Emmett, underbar i filmen. Hans humor var klockren)

3529002677_3771b44e6c_large
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0