CAN'T GO A MINUTE WITHOUT YOUR LOVE

Nu har jag varit hemma i 24 timmar ungefär, och det känns fortfarande som att jag var borta mycket längre än två dagar. Hur som helst var dessa två dagar underbara! De inkluderade allt från tåg-, båt- och cykel-resa, kärleksbrev och barfota promenader till sen mysig kväll med filmvisning och somna i Jockes säng på förmiddagen innan vi skulle åka hem. Två dagar försvann väldigt fort helt enkelt, men det var absolut de bästa dagarna av lovet hittills!




Nynäshamn




Jag och Sofia i våran hytt på väg till Gotland, en hytt vi inte visste att vi hade förrän vi klivit på båten...


Sofia på båten - vi tänkte äta utomhus men höll på att blåsa bort, så vi sökte upp vindskyddet.



Glass på glassbaren med 140 smaker i Visby! Kiwi-sorbet och "Harry Potter" smakade min...


Fina Visby


Tofta bad - 10 km. Då hade vi redan cyklat 11 km...


Framme, och med väskor avlämnade i stora Annas rum!


Rättegång på Lagen-dagen, ers nåd Anna var domare...


Och vad är en domare utan privata säkerhetsvakter?


Alla ledare hade väldigt vackra overaller på sig...


Frisbee är komplicerat


Stolthet


Linnea dog på stranden.


Höll på att blåsa bort, men det var rätt underbart.


Linneas hår färgades rosa!


och på något sätt blev Gurras hår också rosa?


Hanna och söt misse som följde efter oss till Ica!


Byebye Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0