We're living together

Dagens knark är Übers Ende der Welt live från Zimmer-dvdn, så underbart det kan bli helt enkelt.

Och på fredag blir det Idolfinalen med Louise! Jag kan inte vänta, fick precis veta att Kevin ska sjunga Living on a prayer, kan inte bli bättre! Som Louise sa, det är nästan så att man behöver ett helt nytt minneskort till kameran... Räkna med bilder på bdb!
Vi kommer nog åka direkt till Globen efter skolan på fredag, ståplats innebär att det krävs köande i timmar, och vi ska leva på McDonalds hade vi tänkt (blir ju inte så jättelänge vi köar, vi är väl där runt 3 och insläppet är kanske 18.30-19.00, det vet jag inte riktigt, men en sak är säker, och det är att vi SKA stå längst fram! Eller i alla fall hyfsat långt fram. Globen är stort... Usch, blir nästan så nervös som inför TH nu...

Var bara tvungen att avreagera mig lite! Nu ska jag sova och försöka att inte längta alldeles för mycket!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0