Trädgårdsinredning

Jag var med mamma på både Ikea och Plantagen i helgen, och jag blir så sugen på att få inreda en lägenhet / ett hus och en trädgård helt själv, precis så som jag vill ha det (min moster ska flytta, så jag kanske ska höra om de vågar släppa in mig i sin nya lägenhet...eller inte). I sommar ska vi göra om en hel del på tomten, och jag har fått i princip fria händer när det gäller den lilla hörnan mellan syrénhäckarna (ni som varit på min tomt vet vart jag menar; under plommonträdet, nedanför altanen) att bestämma hur eventuella möbler ska se ut, vilka blommor vi ska ha där osv. (okej, mamma lär väl ha en del invändningar, men jag får i alla fall bestämma det mesta!)


Lite av min inspiration:
















51 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

sure, du får sjukt gärna komma! det börjar 18.30 och slutar typ 20.30. Biljetterna kostar 60kr för vuxna och 30kr för barn, det kommer finnas fika att köpa. Och jag ska sjunga solo!! :D



Den 19:e har jag niornas bal, annars hade jag jättegärna kommit!

Kramar

2009-04-21 @ 21:38:48
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0