Good Night Central Park



Förlåt för den halvdåliga uppdateringen, jag fastnade hos Linnea hela tisdagen, och igår onsdag hade jag Karin här hela dagen, vi bakade utsökta kolakakor och satt ute på altanen och lyssnade på regnet. Senare igårkväll åkte jag och ett stort gäng människor hem till Daniel för överraskningsmaraton, det visade sig  vara serien "Coupling" som vi spenderade bokstavligen hela natten med att titta på, från sex på kvällen till...tja, tolv i morse? Den var rolig, åtminstone de första sex timmarna.
Hur mycket vi har sovit? Det varierar lite vem man frågar, en del sov fem-sex timmar, medan vissa (samma person som släppte ur massor av luft ur madrassen jag låg på) inte sov alls. Själv sov jag mellan halv åtta och nio imorse, så jag vet inte riktigt hur länge jag kommer orka vara vaken idag. För en gångs skull blir det en hemmakväll, jag borde åka och köpa hårfärg men med den träningsvärken jag har kändes det inte särskilt lockande att sätta sig på cykeln och trampa iväg nu. Det får vänta tills imorgon.


Lite bilder från gårdagen, de flesta är tagna av mig utom då Sara eller någon annan lånade kameran.
(Förlåt darlings, men ni var så himlans söta)















Kommentarer
Postat av: Marika

MEN ÅÅÅÅHHH! JAG HAR JU DUBBELHAKA! palla den... : ((((( inte okej </3

2009-08-12 @ 16:43:52
URL: http://poignant.blogg.se/
Postat av: Linnea

AAH! Älskar bilden på Daniel!! Hur fan sover han??

2009-08-12 @ 18:45:38
URL: http://embracement.blogg.se/
Postat av: emma

sv:

tur att det finns någon annan som jag! alla jag känner är liksom helvilda och bara kör på.

ska försöka fortsätta kämpa!

2009-08-12 @ 20:04:38
URL: http://musikhoran.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:

you read my mind!

jag tänker att dom är sjukt dumma i huvudet men är ändå lite avundsjuk.

2009-08-12 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0