I pray for a second chance


Jag har inget emot att vara hemma, jag har saknat att kunna prata med mina vänner när jag vill, men det känns inte som att jag har mycket att komma hem till... Den enda personen jag orkar och träffa nu är långt-åt-helvete-bulgarien och dessutom blir jag inte klok på mig själv.


Någon dag snart när jag är lite mer positiv ska jag skriva mer om mina upplevelser i Finland, men under tiden får bilderna tala.



Jag älskar den där hammocken.


(Felix & Felicia, något av det sötaste jag sett)



En väldigt liten del av min stora släkt




En av bandmedlemmarna som spelade på bröllopet, de var riktigt bra!




Kanske inte kusiner på riktigt (pappas kusin) men roligt hade vi! Och förhoppningsvis
ses vi i september.


Farmor, mamma, pappa, faster, Patrik, farfar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är hemma, vi mycket gillar ja! <3<3

2009-07-28 @ 18:25:31
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0