Klockan är 02.12 och här sitter jag.



Igår natt vid den här tiden satt jag och runt 900 andra förväntansfulla Harry Potterfans och var mer än halvvägs genom filmen, som för övrigt var...tja, den var rolig men besvikelsen över de sista scenerna var stor. Ingen begravning, ingen riktigt fight på slottet, ingenting... Njä. Men å andra sidan hade de fått med mycket mer romantik i den här filmen, och mycket mer humor!
"That's life I suppose...you go along, and then suddenly...puff!"
Så går det alltså till när man dör. Puff.

Harry/Ginny scenen var tyvärr också en liten besvikelse, det skulle ju vara massor av människor runt dem, det skulle vara efter quidditchmatchen och Harry skulle kyssa Ginny, inte tvärtom. Men de var väldigt söta genom hela filmen, matade varandra med små pajer och liknande, väldigt gulligt!

Filmen var slut runt halv tre och det var bara att gå iväg till nattbussen, för att läsa vidare om våra äventyr på väg hem, klicka här (Marikas blogg). Vi kom hem till Karin strax efter fyra och efter en knäckebrödsmacka var det väldigt skönt att få sova bort resten av dagen!









(Foto:
 Bild 1: Jag
Bild 2: Anna T.S
Bild 3: Jag
Bild 4: Marika)



Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Haha, baby-boo<3

Jaaaaa! Jag hoppas verkligen du får följa med det skulle bli så jäkla awesome :DDD <3

2009-07-16 @ 12:32:05
URL: http://ddandelion.blogg.se/
Postat av: Marika

SV: Taaaack :DDD<3

2009-07-17 @ 00:03:12
URL: http://ddandelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0