This is the life

Det är dagar och kvällar som dessa som får mig att le.

- Vakna hos Josefin sötnos och prata i telefon med Kim och ha en stor hund bredvid sig
-Lunch på Söder med Marika (vi ska för övrigt flytta dit, världens mysigaste ställe)
- Möta roliga folk och trilla runt i högklackat vid Södra Latin
- Sitta på café och dricka varm choklad och bli mindre desperat medan regnet öser ner
- Få besök på kvällen av samma människor + caleb
- Titta på Systrar i Jeans och inte vara den enda som gråter (pojkar gråter också ibland)
- Ta störda bilder och titta på störda, underbara fina bästa vänner
- Bli lite ledsen över att Marika åker till Portugal imorgon och Linnea till Klövsjö idag
- Bli ett mumintroll åt bästa tjejen som kommer hem om ungefär femton minuter!










Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahaha! I should've been there :D

Hur sorglig kan en film vara !? (om det inte är Moulin Rouge förstås <3)

2009-08-01 @ 16:42:51
URL: http://whoweare.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv: haha, jag kan inte tänka mig Alec gråta. han som är så.. Manlig ''manlig'' xD



Meeh, har inte så många läsare :3

2009-08-02 @ 00:47:41
URL: http://whoweare.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv:well I'll be seeing. Du är den enda som sagt nåt om att jag ska lägga ner xD besides, I'll let you in on a secret. Ska starta en ny blogg tsm med tre andra ;)

2009-08-02 @ 13:30:49
URL: http://whoweare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0