Höjdpunkterna...

...denna långhelg var:

 
- Festen, förstås. Ett stort tack till alla som var där och gjorde mitt och Karins sextonårsfirande oförglömligt!

- Faktumet att jag snart är ägare till alla TH's skivor thanks to Patricia och Linnea!

- Jag kommer kunna shoppa i London för de 25 pund jag fick av mormor igår, plus 200 kr som ska växlas in till pund så fort som möjligt! (det är bara 10 dagar kvar, sedan lämnar jag lilla Järfälla för stora London ett par dagar!)

- Min balklänning är klar! Och svar nej, jag tänker inte visa någon bild på hela klänningen förrän det är dags för balen, något roligt måste jag väl få ha? Dock kommer det lite sneakpeak bilder! (jag har världens bästa farmor, bara så att ni vet!)

Detta är bara ett litet urval från fyra dagar som innehållit fyra fester, en fotbollsmatch på Råsunda, middag med släktingar från Borås, prov av balklänning gånger två, så mycket fina presenter att jag nästan skäms, en massa pastasallad, kämpa med partytält och få hopplösa men roliga lekar att gå ihop.




Sneakpeak av balklänning






Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: marika

uhlala! Den ser riktigt fin ut :DD and im sure it is! <333 tack för festen, underbart!

2009-05-24 @ 13:49:34
URL: http://ddandelion.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kommer se underbar ut i klänningen sweetheart <3

2009-05-24 @ 16:21:14
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/
Postat av: Johanna

Looking NAJZ!!! Lite hopplösa lekar, ja, men vem sa att hopplöst inte är kul? :)

2009-05-26 @ 19:37:57
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0