Our road has come to an end.




Don't worry
I promise
It's for the better
So, I think we should let it go now
And maybe we'll find love again

I don't want you to cry
Don't want us to say goodbye
But I know that we're falling apart



Det finns stunder när jag nästan ångrar att jag började på IESJ (okej, inte riktigt).
Jag vet att jag pratar alldeles för mycket om det här, men jag kommer
sakna er så jävla mycket att det gör ont redan nu,
och jag kommer inte klara av skolavslutningen.
Jag kommer aldrig hitta några som er.
Glöm aldrig att jag älskar er.


Though we said that we'd never part,
maybe I've been trying too hard.



Kommentarer
Postat av: Johanna

ooooohhh, tack för inbjudan!! ska se om jag kan komma då :)

2009-05-09 @ 19:33:21
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0