Sweet Sixteen baby!

Då var man halvvägs till 32!

 
Min sextonårsdag har varit fantastisk hittills, massor av gratulationer både från vänner och familj direkt men även sms från farfar som befinner sig i Finland och bygger på sommarstugan där, och från min söta faster i Småland. Det roligaste var nog ändå att min NO-lärare Mr. Meur kom till mig halvvägs genom fysikprovet i morse och la en kaka på min bänk och gratulerade, det var riktigt kul.

Imorse blev jag ägare till en del fina saker också, så jag tänkte  vara lite egoistisk och berätta om dem också!

Tokio Hotel - Caught on Camera Deluxe + T-shirt,
ä n t l i g e n är jag ägare till COC! Om jag haft tid skulle jag tittat på den både ikväll och imorgon men det hinner jag inte riktigt. I alla fall så blev jag jätteglad eftersom jag önskat mig den sen i julas, och även om t-shirten var på gränsen i storleken så var det en underbar present!

The  Complete Harry Potter Collection,
Alla böckerna på engelska, jag hade bara den sista tidigare, och jag måste säga att omslagen är sjukt snygga (det är "vuxen-versionen", samma innehåll, olika framsidor), passande bilder på alla och dessutom i pocketform, lätt att ta med sig över allt. Nu har jag något att göra i sommar!

Vit Pumaväska,
Som jag var med när pappa köpte, han, jag och mamma var där och när pappa skulle betala drog mamma med mig ut och skulle kolla på blommor efter att jag pekat ut väskan och sagt att den var snygg... Den lär komma till användning, stor och rymlig och snygg som få.

Halsband,
som jag fick välja själv och som kommer bäras på balen, svart och silverfärgat är det och riktigt fint, farmor är en ängel som både syr klänning och köper halsband...

Hårspänne
eller hårklämma, vad ni vill kalla det. Svart och formad som ett brett hjärta, av min lillebror fick jag det och självklart satte jag upp håret med den idag.

Sedan ska vi inte glömma bort den söta rosa tulpanen som jag fick av Marika i morse och som bott i mitt skåp under dagen, tack darling!




Och snart ska jag iväg till Linnea och träffa SKUV människor, skuv blev inställt idag men vi träffas som sagt ändå. Och jag är övertygad om att det kommer bli lika kul som vanligt!

Ett stort tack till alla som har (och kommer att göra ) gjort denna dag till den bästa någonsin!


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis Min lilla BFF! hihi, hoppas din dag var underbar <333

2009-05-20 @ 23:22:05
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Hih yepp det är den! :)<3

2009-05-22 @ 11:08:23
URL: http://sweetiestkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0