Open up my eager eyes

Inte mycket till textuppdateringar här inte.
Mitt liv flyter på till ljudet av Humanoid-skivan, Mr. Brightside, Stephen Jerzak och annat fint.
För tillfället har jag foto under medialektionerna och känner faktiskt att jag lärt mig massor på bara två
lektioner, om bara någon månad måste jag välja mellan text och foto till tvåan. Det blir inte ett lätt val.
Den kommande helgen är fylld av födelsedagsfester, fyra söta barn ska hinna firas.
Min dator har kommit hem igen efter att ha varit på besök hos pappas kompis som tagit bort ett
eventuellt virus, så snart fungerar den igen. SKUV gör mig lycklig och skolan gör mig trött, men just nu
är mitt schema lite bättre än i förra perioden, jag har till och med sovmorgon på fredagar.
Snart är det jul och jag har inte ens tio saker på min önskelista, men jag känner inte att jag egentligen behöver
så mycket heller. Men julen är mysig och jag längtar efter snö och att få tända levande ljus. Någon
helg ska jag på julbord med vänner, och den tolfte december är det ett "hemma-hos-julbord" @ the Thorell Stårstas, det blir hög mysfaktor.
Jag saknar Johanna och tycker vi ska träffas snart, och nu slutade mitt Spotify att fungera.
Hoppas ni har en fin höst, glöm inte bort att det mesta löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0