10.10.09

Lånade listan av Patricia


Dagens humör: Trött, huvudvärk men glad
Dagens borde: Städa, men det känns inte som någon höjdare såhär dagen efter igår
Dagens frisyr: äckligt, ofixat
Dagens klädsel: I love boys who sparkle & mjukisar hittills, ska nog fortsätta kidnappa Marikas jättesöta klänning som jag lånade igår <3
Dagens planer: Träffa Karin, Anna och Rebecka för att planera morgondagen (GREEN DAY PÅ GLOBEN!)
Dagens materiella vill ha: Pengar så att jag kan skaffa mig mysiga höstkläder
Dagens längtan: Konsert!
Dagens fundering: Hur ska jag orka dagen med huvudvärk och numer mindre illamående?
Dagens beroende: Apelsinjuice
Dagens tråkigaste: Städningen jag  borde ta itu med...
Dagens personer: Patricia, Linnea, Marika och de fyra älsklingarna borta i Tyskland.
Dagens roliga: Jag har inte upplevt något roligt än idag, misstänker dock att det blir en del skratt i Annas sällskap...!
Dagens låt(ar): Lyssnade på Geisterfahrer inatt när jag kom hem, så det får väl bli den! (annars älskar jag Lejonkungen soundtracket just nu, och så ska jag försöka lära mig Green Day låtarna på en dag.)


Gårdagen var rolig, jag och Patricia var hos Marika på eftermiddagen och gjorde oss i ordning, sedan tog vi oss in till stan och plockade upp en del nya, trevliga människor på vägen. Tunnelbana bort till Sätra (så äckliga tunnelbanestationer. Usch.), mötte Alec och Daniel för första gången på länge och kom till sist fram till Malins (?) hus. Party all night long med bland annat arabisk folkdans...
Mindre trevligt var de däckade personerna, men trots det var det en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0