Jag brukar inte ogilla att researcha om J.K Rowling...


...men när jag samtidigt får veta att Tokio Hotel landar på svensk mark om sex dagar så har jag liite koncentrationssvårigheter. Igår kom nyheten, idag fick vi datumet. De kommer hit för intervjuer och man kommer ha möjlighet att träffa dem via en tävling i Kenza's blogg. Det är dock inte klart hur den går till ännu.


JAG KAN INTE TRO DET.

Det här är nästan för bra för att vara sant. Bill, Tom. Gustav och Georg i mitt land, i min stad.
Det går liksom inte in i hjärnan.



Jag kan härmed stolt kalla mig hysterisk fangirl.


Kommentarer
Postat av: patricia

Vill du vara med och tävla om att träffa Tokio Hotel Tisdagen den åttonde?



Gå då in på denna hemsida och skriv in din favoritlåt, allmän information om dig och varför just DU ska få träffa killarna:



http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx



Lycka till!

2009-09-03 @ 17:40:13
URL: http://prodigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0