Första februari.



Är det någon som känner för att förklara poängen med Bloglovin' för mig? Alltså, jag förstår ju konceptet, men det stör mig enormt att man bara kan läsa ett inlägg i taget, även om bloggen i fråga är uppdaterad med flera. Och jag sitter ju ändå och tittar igenom alla bloggar jag gillar varje dag, så jag kanske borde avregistera mig eller något. Dessutom är antalet bevakare på Bloglovin' inte ens hälften så många som genomsnittet besökare per dag jag har (även om det inte är så hysteriskt många...?)
Jag vet inte riktigt vad det där kom ifrån, jag tycker väl helt enkelt att det blivit lite lite text här på sistone. I alla fall så sitter jag här och borde plugga till Excel-provet på torsdag men man tappar motivationen när man inte ens hittar rätt knappar att trycka på... Dessutom struntar jag fullständigt i hur många vitsippor Blom AB sålt.


Imorgon ska jag kanske slänga mig ner i vatten som är fyra grader varmt (kallt?)bara för att höja mitt idrottsbetyg och kanske få den där adrenalinkicken som det påstås att man får. Kanske ger ett lyft i vintermörkret? 

Nu är det bara 30 dagar kvar tills världens bästa tyskar besöker Stockholm och Globen!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

om du prenumenerar på flera, kan du klicka till vänster på ett namn, och då ser du bara inläggen just DEN bloggen lagt upp.. bloglovin äger, skulle dö utan, hihi.

2010-02-01 @ 21:09:00
URL: http://mathiildaas.blogg.se/
Postat av: Alexx

haha, jag kommer inte ihåg alla adresser, så jag måste (a) därför tycker jag det är bra, så slipper jag ha det på minnet, eller spara massa information på min dator som håller på att kraschar, haha!

men jag skulle absolut inte dö som mathilda säger att hon skulle göra, nej nej, skulle väl få skriva de för hand på en laapp!! :)



VI VAR BÄST MALIN! det där med isen alltså, så himla bravea vi är!! :) <3

2010-02-02 @ 16:28:08
URL: http://imnotyourtoy.blogg.se/
Postat av: becka

jag var på globen och såg grabbarna sen åkte vi till sheraton där vi hade clubroom,det blev lita party i loungen.

2010-03-07 @ 16:00:23
URL: http://beckaniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0