This is the dawning of the rest of our lives, on holiday.


Sportlov.

Jag tänkte, mest för min egen skull, skriva ner planerna för lovet här.

Idag, lördag - Kista med le Patricia för att inhandla värmefolie och annat vettigt till köandet. Senare till farmor & farfar där jag förövrigt kommer bosätta mig vecka 10.

Imorgon, Söndag - Eventuellt plugga lite, annars planlös.

Måndag - Fangirla en massa, åker in på kvällen vid 20.00 för att registera mig i kösystemet. Åker hem och sover.

Tisdag - Köa för hela slanten! Åker in tidigt på morgonen, köar hela dagen och sover hemma.

Onsdag - Köa igen från tidig morgon.  Sover kvar utanför Globen. ( Får sällskap av denna tjejen?)

Torsdag - Någon gång under natten/morgonen flyttas kön till rätt ingång vid Globen, kösystemet upphör och vid sjutiden kommer massor av fans jag längtat efter att träffa.
KONSERT 19.30! 

Fredag - Får en liten sovmorgon och tar tåget 12.07 till Göteborg från Centralen. Kommer fram vid fyratiden, hoppas på att träffa göteborgskor och annat kul folk.
KONSERT 19.30!

Lördag - Spenderar dagen i vackra Göteborg. Tåg hem vid halv fem på eftermiddagen, hemma till nio ungefär efter en galen resa.

Söndag - Inga planer bortsett från att återhämta mig, och flytta till farmor & farfars hus.

Ha ett trevligt lov ladies and gentlemen ♥




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det där behövde jag! :D

2010-02-28 @ 21:41:33
URL: http://embracement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0