Life is a rollercoaster



Eftersom hela min värld snurrar upp och ner i en väldig fart har jag försökt hitta musik som får tala lite för delar av allt jag känner just nu...



Som jag skulle vilja känna;
Taylor Swift - Fearless



And I don't know how it gets better than this
You take my hand and drag me head first
Fearless
And I don't know why, but with you I'd dance
In a storm, in my best dress,
Fearless

Well you stood there with me in the doorway
My hands shake, I'm not usually this way but
You pull me in and I'm a little more brave
It's the first kiss, it's flawless
It's really something
It's fearless






Min tacksamhet mot mina finaste är oändlig, jag vet inte hur jag ska tacka er så att ni förstår.

Lean on me - Glee Cast



Lean on me, when you're not strong and I'll be your friend.
I'll help you carry on, for it won't be long
'til I'm gonna need somebody to lean on.




Just nu vill jag bara bort, tänka på annat ett tag. Tycker påsken kan komma snart så att jag får spendera en hel helg långt bort från allt och bara göra sånt jag tycker om, som att fota och umgås med världsbästa faster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0