10-01-21


En ganska negativ dag det här, jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, jag har tappat baksidan av skalet till min mobil som nu alltså med största säkerhet kommer fungera ännu sämre och falla i bitar oftare, lyckades slå i tån så att den gick av (tror jag, det känns så i alla fall, och den är blå), det är trassel med biljetterna till Avatar 3D på lördag och jag är bara så opepp på allt som har med något annat än sova att göra.
Dock ska jag sätta mig och boka tågbiljetter ner till Växjö snart, ska ner och hälsa på min faster över påskhelgen, det ska bli roligt! Har inte varit där sen jag var tio år ungefär, så ja, det kanske är dags så här sju år senare...

Har ni inget bättre för er rekommenderar jag Snow Patrols musik, mer än bra. Ska se om jag inte har en bild på dem från förra sommaren förresten.

Snart, snart, helg... Den är efterlängtad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0