IT WILL BE ALRIGHT TONIGHT


Här är det dött och tomt. Blogglusten ligger på noll för tillfället, och jag känner inte alls för att låta det här bli en dagbok där jag visar dagens outfit (som dock består av 45-kronors secondhandjeans med hål över allt och en så mysig norrlands-skjorta att jag aldrig vill ta av mig den) eller berättar om mina dagar och hur mysigt det var att vandra runt i Vasastan med en fylld shoppingkasse i handen.
På måndag åker jag upp till Norrland i 8 dagar för att isolera mig helt från allt vad socialt liv heter och vandra med min fina barndomsvän Linnéa. Då blir uppdateringen inte bättre... Men det gör inget. Tror jag.





På återseende, mates.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0