I'LL BE GIVING IT MY BESTEST

Jag har letat runt lite efter en ny lista efter att den förra tog slut, helst en som innebär fotografier, men inte lyckats. Hittade däremot en sommarlista, som jag tänkte dela upp i tio delar istället för att svara på alla på en gång!



1. Ditt favoritställe på sommaren



- Det beror lite på, men jag älskar Grekland. Vi åkte dit flera år i rad när jag var i tioårsåldern, och alltid i slutet på maj, helt underbart. Inom Sverige gillar jag egentligen de flesta ställen, jag tycker det är lika mysigt att äta glass i Gamla Stan som att ligga och sola på en strand någonstans. Men den absoluta favoritstranden måste bara nämnas. Jag är osäker på vad just den heter, men den ligger i alla fall på Ingarö och det är ett måste varje sommar att åka dit.





Bilderna är tagna förra sommaren, och jag kan inte vänta tills vi åker tillbaka i år!


Sedan tycker jag för övrigt att ni ska klicka här och gratta finaste Uma som fyller år idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0