YOU WON'T BE SEVENTEEN FOREVER


En födelsedag som kanske inte började precis som jag önskat med för lite sömn, ensam frukost och stress till bussen blev till en helt underbar dag, mycket tack vare alla fina gratulationer från fina vänner och släktingar. Efter skolan, som bland annat innebar MVG i alla delar på nationella proven i engelska, blev jag milt kidnappad med rosa ballonger ner till Görväln där det serverades kladdkaka! Solen sken, fötterna fick bada och det var underbart med en timme som var helt lugn med några av mina allra bästa flickor. Födelsedagsmiddagen som var planerad till grekisk restaurang flyttades till italiensk istället, gjorde mig absolut ingenting. Och nu har jag ägnat senaste timmen åt att tacka för alla gulliga gratulationer på facebook, kan nog skriva "tack" med bakbundna ögon nu.
(Och en extra puss till Mathilda som jag fick Fanta lemon av i skolan, gjorde hela lunchen 100 gånger bättre!)

Karin fotade en del under picnicen, men de bilderna är det hon som har, så det kan jag inte göra något åt för tillfället, men jag har en somrig (svartvit) bild från igår som jag tycker om!



Då börjar nedräkningen till 18 på riktigt nu då!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

nemas problemas gulle! :*

2010-05-20 @ 22:51:48
URL: http://mathiildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0